Kawasaki Z900RS SE – kun menneisyys ja tulevaisuus kohtaavat (2026)
19.945,00€
Kawasaki Z900RS SE on Retro Sport -moottoripyörä, jossa yhdistyvät 116 hevosvoiman nelisylinterinen moottori, Öhlins-takajousitus ja klassinen Z1-inspiroitu muotoilu. Se on täydellinen valinta kuljettajalle, joka arvostaa historiaa, laatua ja modernia ajonautintoa samassa paketissa.
Pyydä tarjous!
Kawasaki Z900RS SE on Retro Sport -luokan huipentuma, jossa yhdistyvät ikoninen Z1-henkinen muotoilu ja moderni ajotekniikka. Tämä malli ei ole pelkkä kunnianosoitus menneelle – se on klassikon uudelleentulkinta nykyaikaan. Vintage-henkinen matala ja mukava istuin, analogiset mittarit sekä sporttisesti viritetty megafonityylinen äänenvaimennin luovat ajokokemuksen, jossa historia tuntuu jokaisella kilometrillä.
Z900RS SE tuo klassiseen ulkoasuun modernit mukavuudet ja ajonhallintateknologiat. Elektroninen vakionopeudensäädin, älypuhelinliitettävyys sekä IMU:lla varustettu kuljettajan tukipaketti, joka sisältää Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) -järjestelmän ja Kawasaki Quick Shifterin (KQS), tekevät ajamisesta nautinnollista ja hallittua. Moottori on viritetty tarjoamaan pehmeää suorituskykyä matalilla kierroksilla ja vakuuttavaa elämyksellisyyttä korkeammilla kierroksilla.
Z900RS – legendat eivät katoa, ne kehittyvät ja elävät.
Tutustu malliin myös Kawasakin sivuilla!
Moottori
- Moottorin tyyppi: Nestejäähdytteinen nelitahtinen, nelisylinterinen rivimoottori
- Sylinteritilavuus: 948 cm³
- Sylinterin halkaisija x iskun pituus: 73,4 x 56,0 mm
- Puristussuhde: 11,8:1
- Venttiilijärjestelmä: DOHC, 16 venttiiliä
- Polttoainejärjestelmä: Polttoaineen ruiskutus, Ø 36 mm x 4
- Voitelu: Pakotettu voitelu, märkä öljypohja
- Käynnistys: Sähkö
- Sytytysjärjestelmä: Digitaalinen
Suorituskyky ja voimansiirto
- Maksimiteho: 85,0 kW (116 hv) / 9 300 rpm
- Maksimivääntö: 98,0 Nm / 7 700 rpm
- Vaihteisto: 6-vaihteinen, return shift
- Kytkin: Märkä monilevykytkin
- Toisioveto: Koteloitu ketju
- Välityssuhteet:
- Ensiöveto: 1.627 (83/51)
- vaihde: 2.600 (39/15)
- vaihde: 1.950 (39/20)
- vaihde: 1.600 (24/15)
- vaihde: 1.389 (25/18)
- vaihde: 1.217 (28/23)
- vaihde: 1.069 (31/29)
- Toisioveto: 2.867 (43/15)
Kulutus ja päästöt
- Polttoaineenkulutus: 5,0 l / 100 km
- CO₂-päästöt: 117 g/km
Runko ja mitat
- Rungon tyyppi: Ristikkorunko, suurlujuusteräs
- Pituus x leveys x korkeus: 2100 x 865 x 1150 mm
- Akseliväli: 1465 mm
- Ohjauskulma, V/O: 35° / 35°
- Jälki: 98 mm
- Maavara: 140 mm
- Istuinkorkeus: 845 mm
- Polttoainesäiliö: 17,0 litraa
- Joustomatkat:
- Etu: 120 mm
- Taka: 140 mm
- Renkaat:
- Etu: 120/70 ZR17 M/C (58W)
- Taka: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Painot
- Ajokunnossa (curb mass): 216 kg
- Arvioitu kuivapaino: 197 kg
Jarrut
- Edessä
- Kaksi puolikelluvaa jarrulevyä
- Halkaisija Ø 300 mm
- Brembo M4.32 monobloc -jarrusatulat, radiaalikiinnitys, 4-mäntäiset
- Takana
- Yksi jarrulevy
- Halkaisija Ø 250 mm
- Yksimäntäinen jarrusatula
Jousitus
- Etu
- USD-etuhaarukka
- Puristus- ja paluuvaimennuksen sekä jousen esijännityksen säätö
- Haarukan halkaisija Ø 41 mm
- Taka
- Horizontal Back-link
- Öhlins S46 -kaasuiskunvaimennin
- Paluuvaimennuksen säätö
- Jousen esijännityksen säätö
| Merkki | Kawasaki |
|---|---|
| Sylinteritilavuus (cm³) | 948 |
| Teho (hv) | 111 |
| Väri | Musta, Punainen |
Maksa kerralla tai osissa! Verkkokaupassamme on erittäin monipuoliset ja luotettavat suomalaisen Paytrailin maksutavat.
Näytä maksutavat
Näytä myymälän maksutavat

Edulliset toimituskulut
Toimituskulut alkaen 6,90 ja yli 150 euron tilaukset ilman kuluja! Nouto maksutta

Ammattitaitoinen palvelu
Vuosikymmenten kokemus takaa asiantuntevan palvelun
Monipuoliset maksutavat
Maksu kerralla tai osissa - Sinä päätät
Yhteystiedot
Huolto
MP26 ETU


